Ako zvládnuť cosmo dobrodružstvo na zvieracej zápche (ľahký režim)?

V jednoduchom režime je okolo spodnej časti druhej jaskyne priechod iba pre tigre.

Meet Cosmo je tretie dobrodružstvo zo série dobrodružstiev v Animal Jam. Predchádza mu The Phantom Portal a je k dispozícii každému. V hre Meet Cosmo musí hráč zbierať určité položky, aby vytvoril boomseeds, čo je nový spôsob, ako poraziť fantómy. Tiež musia nájsť kľúče, aby vyslobodili uväznené koaly. Prečítajte si návod na jednoduchú verziu dobrodružstva.

Časť 1 z 5: Výroba boomseedov

1. 1
    Nájdite a porozprávajte sa s cosmo. Keď sa prvýkrát pripojíte k dobrodružstvu, okamžite sa objavíte pred Cosmom. Kliknutím na výkričník nad jeho hlavou si vypočujete, čo chce povedať. Ak už chápete cieľ dobrodružstva, jeho pokyny preskočíte kliknutím na tlačidlo X v pravom hornom rohu hovoriaceho poľa. Ak nie, Cosmo vysvetlí, že fantómy znečistili rieky a rastliny a že vyslal skôr dvoch prieskumníkov koaly.
  2. 2
    Zalievajte polia s plodinami. Cosmo vás požiada, aby ste mu napojili jeho 7 polí plodín. Keď sa prvýkrát objavíte v dobrodružstve, studnička s vodou bude priamo pred vami. Použite ho na polievanie polí 7 plodín.
    • Polejte prvé pole. To bude priamo nad studňou. Kapusta porastie cez pole, keď kliknete na ikonu plechovky s vodou.
    • Polejte druhé pole. Choďte doľava, chyťte vodu a zalejte pole jahôd.
    • Naberte vodu a choďte dole. Polejte tretie pole hrozna.
    • Choďte doprava a naberte viac vody. Zalievajte pole stebiel kukurice.
    • Polejte piate pole. Potom, čo dostanete ďalšiu kanvicu, sa presuňte hore okolo jahodovej náplasti. Náplasť reďkovky zalejte.
    • Polejte šieste pole. Naberte vodu a choďte okolo fantómovej rieky v blízkosti kúska hrozna. Polievajte pole mrkvy.
    • Choďte vpravo od studne a zalejte posledné pole. Toto pole bude obsahovať paradajky.
  3. 3
    Zozbierajte prvý súbor ingrediencií, ktoré si cosmo pýta. Choďte za Cosmom, keď skončíte s polievaním všetkých polí a počúvajte ho. Povie vám, že dvaja prieskumníci koaly boli zajatí a že ich budete musieť zachrániť. Predstaví tiež novú zbraň, ktorá sa má použiť proti fantómom - boomseeds. Spomenie prvé tri prísady, ktoré boomseeds vyžadujú, vrátane nektáru, medu a semienok harmančeka.
    • Získajte nektár. Cosmo spomína, že má vo svojom brlohu nektár, takže choďte doprava, kde je Cosmo, kým prídete k malému vchodu s vítanou podložkou pred ním. Choďte dovnútra a okamžite choďte doľava. Úplne vľavo od brlohu by mala byť veľká rastlina s ružovými kvetmi v obrovskom kvetináči. Keď sa k nemu priblížite, mala by sa objaviť ikona labky. Toto je nektár. Kliknite na ňu a vedľa vášho zvieraťa sa objaví téglik nektáru. Potom sa vráťte k Cosmovi a kliknite na výkričník nad ním, aby ste mu dali nektár.
    • Získajte semená repky. Vráťte sa do Cosmovho brlohu. Choďte po listovom schodisku hore pri vchode. Vrecko naplnené semenami ďateliny bude vedľa hojdacej siete. Kliknite na ikonu nad semenami chomper a prineste ich do Cosmo.
    • Zozbierajte med. V blízkosti hrozna bude strom so včelím úľom. Kliknite na ikonu nad úľom a prineste med do Cosma.
  4. 4
    Pozbierajte druhú sadu ingrediencií, ktoré si cosmo pýta. Zoznam bude obsahovať štyri druhy ovocia a zeleniny z jeho záhrady. Zakaždým, keď vstúpite do nového dobrodružstva Meet Cosmo, bude kombinácia ovocia a zeleniny iná. Podľa toho, čo požaduje, choďte do správneho poľa tej plodiny a dajte mu to. Cosmo vám priamo nepovie, aké plodiny potrebuje - namiesto toho vám poskytne indície.
  5. 5
    Zozbierajte boomseeds. Akonáhle dáte Cosmovi plodiny, o ktoré požiadal, boomseeds budú dokončené a budú rásť na strome vedľa Cosma. Kliknite na ikonu tlače labky v strede stromu. Aj keď z listov zmizne iba jeden boomseed, budete mať pripravené 3 na čokoľvek. Akonáhle sa tieto 3 minú, môžete sa vrátiť späť na strom a znova kliknúť na odtlačok labky, aby ste získali ďalšie 3.
    • Cosmo vám vysvetlí, ako používať boomseeds. Ikona v ľavom hornom rohu ukazuje, koľko vám zostalo boomseedov. Ak chcete použiť boomseed, kliknite a potiahnite boomseed kdekoľvek, kde sa fantóm nachádza, a uvoľnite myš. Boomseed exploduje a zničí fantóm.
  6. 6
    Zničte balvan blokujúci cestu. Boomseeds môžu tiež ničiť predmety, ako sú balvany a fantómové siete. Kliknite a potiahnite boomseed do purpurového odtlačku v strede balvana a uvoľnite myš. Balvan vybuchne a umožní voľnú cestu vpred. Potom vám Cosmo povie, aby ste šli po ceste do prvej jaskyne.
Odkiaľ ste prišli do kaverny
Choďte doľava, odkiaľ ste prišli do kaverny a cez cestu stráži fantóm.

Časť 2 z 5: Oslobodenie prvej koaly

1. 1
    Zadajte cestu. Akonáhle vyčistíte balvan, cesta okamžite začne kúskom vysokej trávy, do ktorého sa môžete skryť. Použite ho na skrytie pred fantómom, zatiaľ čo naň použijete boomseed. Bude tu druhý fantóm, ako aj ďalší plátok vysokej trávy. Preplížte sa alebo zabite aj fantóma, kým neprídete do oblasti so studňou s vodou a tekvicovou náplasťou.
  2. 2
    Cestou zachyťte alebo zabite fantómy. Po krátkej ceste k prvej jaskyni bude niekoľko fantómov a zvädnutých rastlín chomper. Niektoré rastliny Chomper už budú napojené, ale na vyčistenie cesty budete musieť zalievať zvyšok. Môžete tiež použiť svoje boomseeds.
    • Nakoniec by ste vo vysokej tráve mali naraziť na zelenú koalu. Povie vám, že fantómovia uväznili jeho dvoch priateľov, ktorí sú tiež prieskumníkmi koal, o ktorých hovoril Cosmo. Potom sa zobrazí šípka smerujúca k jaskyni.
  3. 3
    Choďte cez most smerom k jaskyni. Pred mostom vám bude brániť fantóm. Použite na to boomseed; potom choďte cez most.
  4. 4
    Zahrajte si vtáčiu pieseň slávika a odomknite rebrík, ktorý vedie do jaskyne. Hovorte so žltou koalou vo vysokej tráve za mostom. Povie vám, že musíte zahrať vtáčiu pieseň slávika pomocou dutého bambusu označeného farebnými stužkami, ktoré predstavujú každú notu.
    • Ak sa vrátite a blízko miesta, kde sa cesta zužuje, aby ste viedli k mostu, bude na strome vták. Kliknutím na výkričník nad jeho hlavou bude pieseň spievať. Každá poznámka sa bude líšiť rovnakými farbami na dutých stonkách bambusu. Hrajte na bambuse rovnaké poznámky s rovnakými farbami, aké predstavovali každú notu, ktorú vták spieva. Pieseň je tiež potrebné hrať v poradí. Poradie farieb je modrá, zelená, oranžová, fialová, oranžová.
    • Rebríček viniča sa objaví, keď zahráte správne noty.
  5. 5
    Vstúpte do jaskyne. Choďte hore rebríkom. Vedľa vchodu do jaskyne bude strom s boomseedami, ktorý bude zablokovaný ďalším balvanom. Zlomte to a potom kliknite na tlač labky nad stromom, aby ste získali ďalšie boomseeds. Potom vojdite do jaskyne.
  6. 6
    Nájdite kľúč na záchranu uväznenej koaly. Koala, Max, bude po vašej pravici a požiada vás o kľúč, aby ho vyslobodil. V jednoduchom režime bude šípka ukazovať na miesto, kde bude kľúč. Prejdite tenkou cestičkou pred uväznenou koalou. V blízkosti bude fantóm. Zachyťte ho pomocou boomseed. Choďte dole prvým rebríkom, na ktorý prídete, po úzkom chodníku, potom choďte dole po ďalšom. Bude tam aj fantóm, ako aj hrudník - zabite ho a otvorte hrudník. V jednoduchom režime obsahuje 150 drahokamov. Choďte dole po rebríku a mali by ste prísť. Ak sa chcete dostať späť k Maxovi, vráťte sa hore po troch rebríkoch, po ktorých ste zostúpili, a potom krátkou úzkou cestou. Kliknutím na výkričník nad jeho klietkou ho vyslobodíte.
    • Kľúč môže byť v druhej oblasti. Potom, čo prejdete úzkou cestičkou pred Maxom, spustite sa na prvú snímku, ktorú vidíte. Kľúč by ste mali vidieť za ďalšou snímkou, ktorá klesá. K dispozícii bude aj náplasť boomseed, z ktorých môžete zbierať boomseeds. Ak sa chcete dostať späť k Maxovi, choďte dole šmykľavkou vedľa vás, po rebríku a potom po dvoch rebríkoch. Choďte po úzkej cestičke doľava a vrátite sa k Maxovi.
    • Kľúč môže byť v tretej oblasti. Prejdite rovnakou krátkou cestou, ktorá je takmer tesne pred Maxom. Na jeho konci bude v blízkosti fantóm. Zabite ho boomseedom a pokračujte po ceste diagonálne hore a vpravo bez toho, aby ste skĺzli dole alebo po rebríkoch. Na jeho konci bude kľúčový jeden z rebríkov. Ak sa chcete dostať späť k Maxovi, jednoducho postupujte po rovnakých cestách, akými ste prechádzali, bez toho, aby ste sa spustili po šmýkačkách alebo rebríkoch.
  7. 7
    Vyjdite z jaskyne. Na opustenie jaskyne použite osvetlené schodisko vpravo od Maxa.
Keď vstúpite do nového dobrodružstva Meet Cosmo

Časť 3 z 5: Nájdenie mosta

1. 1
    Príchod mimo prvú kavernu. Naľavo od vás bude studňa - nalejte si vodu pre prípad, že budete potrebovať použiť rastliny chomper. Napravo od kontrolného bodu Zios bude strom boomseed - zozbierajte pár boomseedov, ak ste nejaké použili v jaskyni.
  2. 2
    Nájdite a hovorte s kozmom. Choďte dole z východu z jaskyne a pokračujte po hnedej ceste k miestu vysokej trávy vedľa stromu boomseed. Cosmo sa objaví a povie vám o novom spôsobe, akým sa môžu fantómy množiť: od fantómových klíčkov.
  3. 3
    Pokračujte po hnedej cestičke. Nakoniec sa objaví fantómový klíčik a prízraky z neho vyjdú, ak ho dostatočne rýchlo nezničíte. Pomocou boomseed zničte klíčik a potom boomseeds alebo chomper rastliny na akékoľvek fantómy, ktoré z neho vychádzajú. Ak sa z klíčidla objavia nejaké fantómy, pokúste sa ich zabiť, keď sú ešte veľmi blízko neho, aby ste jedným boomseedom mohli zničiť fantómy aj výhonok.
    • Fantómy, ktoré sa rodia z klíčiacich rastlín, vás neprestanú prenasledovať, bez ohľadu na to, ako ďaleko od nich idete. Jediný spôsob, ako sa skryť, je použiť akúkoľvek vysokú trávu v okolí.
    • Ak chcete väčšiu odvahu, pokúste sa vylákať všetky fantómy v klíčidle a všetky ich zabite, keď sa skryjete vo vysokej tráve v okolí. Sprouter nakoniec prestane plodiť fantómy.
  4. 4
    Pokračujte po ceste. Keď sa dostanete k ďalšiemu stromu s boomseedami, objaví sa ďalší klíčik. Zničte to pomocou boomseed. Opäť platí, že ak sa vyskytnú nejaké fantómy, pokúste sa ich zničiť rovnako ako klíčiaci strom jedným boomseedom
  5. 5
    Pokračujte po ceste. Nakoniec prídete na križovatku - jedna cesta pôjde hore a druhá dole. Prejdite sa po ceste, ktorá klesá, a pritom fantóma zabite alebo uväznite. Zničte ďalší výhonok. V určitom okamihu, keď idete po ceste, sa objaví ďalší klíčik. Zničte ho a všetky fantómy, ktoré z neho vzniknú.
  6. 6
    Pokračujte po ceste, keď prídete na šípku. Nakoniec uvidíte šípku smerujúcu nadol šikmo doprava. Pokračujte v sledovaní hnedej cesty. Zobrazí sa ďalší klíček. Keď ho zničíte, korok spadne, aj keď nie je potrebné ho vyberať ani používať. Nakoniec narazíte na druhý klíčik - zničte ho tiež.
  7. 7
    Porozprávajte sa s Izákom. Ako pokračujete po chodníku, nájdete koalu v prilbe pod jabloňou, ktorá sa skrýva vo vysokej tráve. Povie vám, že potrebuje určitý materiál, než bude môcť opraviť most vedľa neho, cez ktorý sa budete musieť dostať do druhej jaskyne. Budete musieť navštíviť dve koaly, Tobiasa a Zosiho, a priniesť im jedlo, o ktoré požiadajú, aby dostali veci, ktoré Isaac potrebuje na opravu mosta.
Budete potrebovať obnoviť fantomizovanú rieku obklopujúcu druhú kavernu

Časť 4 z 5: oslobodenie druhej koaly

1. 1
    Vstúpte do domu zosi. Pokračujte v ceste po hnedej ceste, kým nedosiahnete vchod cez oplotenú oblasť. Hneď pred vchodom sa objaví klíčik - zničte ho. Pokračujte nadol, kým prídete k rebríku. Choďte hore a vstúpte. Choďte na druhé poschodie a stretnete Zosiho. Povie vám, že vám dá drevo na banány.
  2. 2
    Prineste zosi banány. Vráťte sa späť k veľkému kúsku bielych kvetov, ktoré ste minuli predtým. Hneď nad stromom boomseed v jeho strede bude strom banánov. Nazbierajte trs banánov a vráťte sa do Zosiho brlohu. Dajte jej ich a dostanete drevo.
  3. 3
    Daj drevo Izákovi. Choďte na miesto, kde bude Isaac pod jabloňou, a kliknutím na výkričník nad jeho hlavou mu dajte drevo. Ďalej požiada o lano.
  4. 4
    Porozprávajte sa s Tobiasom. Vráťte sa do rovnakého denníka, v ktorom bola Zosi, a potom do tretieho poschodia nad ňou. Nájdete Tobiasa. Povie vám, že vám dá lano, ak k nemu dostanete jablko.
  5. 5
    Prineste tobias jablko. Choďte tam, kde je Issac, a chyťte jablko zo stromu nad ním. Potom sa vráťte k Tobiasovi a kliknutím na výkričník nad jeho hlavou mu dajte jablko. Potom dostanete lano.
  6. 6
    Prineste lano na Izáka. Kliknite na výkričník nad jeho hlavou. Akonáhle to urobíte, most bude opravený a objaví sa šípka smerujúca do druhej jaskyne.
  7. 7
    Vstúpte do jaskyne. Prejdite cez novo opravený most a dorazte do druhej kaverny. Boomseed rozlomte balvan pred jaskyňou a potom doň vstúpte.
  8. 8
    Nájdite druhý kľúč a uvoľnite druhú koalu, eden. Choďte doľava, odkiaľ ste prišli do kaverny a cez cestu stráži fantóm. Zabite to boomseedom, pokračujte doľava a narazíte na druhého fantóma. Zabite ho a cesta potom povedie nadol, a nie vľavo. Choďte dole prvým rebríkom, ktorý vidíte. V tomto mieste bude hromada boomseedov, ak nejaké budete potrebovať. Potom choďte po rebríku dole pod hromadou a dole o tretinu. Narazíte na fantómový výhonok - zničte ho boomseedom. Choďte dole, kde bol výhonok, a nájdete kľúč. Ak sa chcete dostať späť do Edenu, vráťte sa hore po troch rebríkoch, po ktorých ste zostúpili, a potom rovnakou cestou, ktorou ste prechádzali predtým, tentokrát doprava. Kliknutím na výkričník nad klietkou koaly ju vyslobodíte.
    • Druhý kľúč môže byť v druhej oblasti. Z miesta, kde je Eden, choďte úzkou cestičkou naľavo. Prídu dva fantómy - jeden na začiatku cesty a druhý fantóm bude, keď sa cesta začne kriviť nadol namiesto doľava. Pokračujte dole. Uvidíte dva snímky. Choďte dolu šmykľavkou vľavo. Prídete na kľúč. Ak sa chcete dostať späť do Edenu, choďte dole šmykľavkou doľava, hore po rebríku, na ktorý prídete, po rebríku nad hromadu výložníka a rovnakou cestou, ktorou ste sa vydali predtým.
    • Druhý kľúč môže byť v inej oblasti. Choďte dole prvým rebríkom, kde je uväznená koala. Choďte mierne doľava a potom dole kĺzačkou. Narazíte na fantóma - zabite ho boomseedom. Posuňte sa trochu doľava a kľúč tam bude. Ak sa chcete dostať späť do Edenu, pokračujte vľavo a dole po rebríku. Choďte znova doľava a hore na ďalší rebrík, ktorý vidíte, a potom na ďalší. Hromada boomseedov bude na tejto úrovni. Choďte hore z hromady a vylezte na tretí rebrík. Zabite fantóm v ceste. Sledujte cestu hore a doľava a zabite druhého fantóma v tomto procese. Mali by ste prísť späť do Edenu.
  9. 9
    Vyzdvihnite si svoju cenu. Akonáhle uvoľníte poslednú koalu, Cosmo sa objaví naposledy, aby vám zablahoželal k dokončeniu dobrodružstva. Zobrazí sa vám päť truhiel, z ktorých si môžete jednu vybrať. Ceny za každú hruď sú nasledujúce.

Časť 5 z 5: Plnenie ďalších úloh

Pokračujte doľava a narazíte na druhého fantóma
Zabite to boomseedom, pokračujte doľava a narazíte na druhého fantóma.

Poznámka: Celá táto časť je voliteľná. To opisuje ďalšie úlohy môžete dokončiť, ktoré nie sú potrebné na dokončenie dobrodružstvo, ale odmení vás s veľkým počtom drahokamov. Tieto ďalšie úlohy nie sú nikdy uvedené v pokynoch, ktoré vám boli poskytnuté v dobrodružstve, ale existujú a je možné ich dokončiť.

1. 1
    Dajte mrkvu rosalindu. Rosalind je žltá koala vo vysokej tráve pri bambusových fajkách, ktoré tvoria hudbu. Zakaždým, keď prinesiete mrkvu zo záhradky Cosmo a dáte jej ju, získate body odvahy a ona vám dá tašku s 50 drahokamami. Táto úloha vám môže poskytnúť neobmedzené množstvo drahokamov, pretože môžete darovať Rosalindu, pretože počet mrkví, ktoré Rosalindu dáte, nie je obmedzený. Túto úlohu je možné vykonať aj potom, ako zachránite Maxa, ktorý je koala v prvej jaskyni.
  2. 2
    Zober pomaranče pre liama. Liam je prvá koala, s ktorou sa stretneš, keď prejdeš cestou po zničení balvana blokujúceho cestu. Bude v kúsku vysokej trávy mimo prvého brlohu. V záhrade Cosma bude medzi paradajkovými a kukuričnými fľakmi pomarančový strom, ktorý už bol napojený a pestovaný. Vyberte si pomaranč a prineste ho Liamovi. Za každý pomaranč, ktorý mu dáte, vás odmení vrecom 15 drahokamov. Túto úlohu môžete vykonať nekonečne veľa krát a môžete to urobiť iba vtedy, keď je Max zachránený.
  3. 3
    Pripojte všetky fantómové potrubia v dobrodružstve. Počas celého dobrodružstva môžete objavovať ležiace náhodné zátky alebo vám ich môžu zhodiť, keď zničíte fantómy a fantómové klíčky. Aj keď na dokončenie dobrodružstva nepotrebujete obnoviť rieky, ak nájdete všetky zátky a obnovíte všetky rieky v dobrodružstve, získate z neho pokladnicu drahokamov. Potom, čo dokončíte obnovu riek, choďte do Franklinovho brlohu, ktorý je prvým brlohom v záhrade, ktorý vidíte po výstupe z prvej jaskyne. Kliknite na výkričník nad jeho hlavou a dá vám truhlicu s 1000 drahokamami.
  4. 4
    Oživte všetky rastliny v dobrodružstve. Počas celého dobrodružstva budú náhodne sčernalé rastliny, ktoré budú potrebovať zalievať. Na dokončenie dobrodružstva ich nepotrebujete polievať, ale ak zalejete každú jednu rastlinu v dobrodružstve, vrátane rastlín chomper, môžete získať drahokamy z koaly menom Gregor. Táto koala je v prvom brlohu, ktorý uvidíte po opustení Cosmovej záhrady, mimo ktorej je aj Liam. Niektoré rastliny môžu byť už napojené, ale budú existovať iné, ktoré sú stále infikované fantómami. Potom vás odmení truhlou plnou 1000 drahokamov.
    • Niektoré rastliny budú okolo fantómovej rieky, ktorá obklopuje druhú jaskyňu, kde je Izák, takže budete musieť zapojiť tri fantómové potrubia, obnoviť rieku a potom ju prejsť, aby ste tieto rastliny zalievali.
  5. 5
    Nájdite moľa pre tobias. Po prechode mosta do druhej jaskyne choďte ihneď doprava. Pokračujte vpravo, kým prídete k rozrastenému stromu na páse zeme. Mierne nad stromom boomseed bude mol. Keď sa k nemu priblížite, zobrazí sa ikona odtlačku labky - kliknutím naň získate motýľa a odneste ho späť k Tobiasovi. Odmení sa vám truhlou plnou 250 drahokamov.
    • Aby ste sa dostali k molom, budete potrebovať obnoviť fantomizovanú rieku obklopujúcu druhú kavernu, kde je Izák.
  6. 6
    Získajte ružu za zosi. Po prechode mostom do druhej jaskyne choďte rovno hore a za jaskyňu. Mali by ste doraziť na ďalší kúsok zeme s ružovým kríkom. Získajte ružu kliknutím na odtlačok labky, ktorý sa objaví nad ňou, a vráťte ju späť do Zosi. Odmení sa vám truhlou plnou 250 drahokamov.
    • Aby ste sa dostali k ružovému kríku, budete musieť obnoviť fantomizovanú rieku obklopujúcu druhú kavernu, kde je Izák.

Tipy

• V dôsledku obnovy riek počas celého dobrodružstva môžete nájsť veľa truhiel s pokladmi plných drahokamov. Obvykle budú na pozemkoch, ku ktorým sa dostanete len prechádzkou po vode.
  • V jednoduchom režime je okolo spodnej časti druhej jaskyne priechod Tigers Only. Medzi vzácne ceny, ktoré je možné získať z tejto pasáže, patria opotrebované prikrývky, vzácne rukavice, vzácne líščie klobúky a pirátske meče.
  • Potom, čo vás Cosmo upozorní na fantómové klíčky, použite šípky a pokračujte v ceste. Kliknite a potiahnite boomseed a pri presúvaní postavy šípkami podržte myš. V prípade, že sa klíčik objaví náhle, môžete myš jednoducho nechať ísť a rýchlo ju zničiť, namiesto toho, aby ste jej dali čas na rozmnožovanie fantómov.
  • Majte na pamäti, že veci, ako sú miesta, kde sú kľúče, rastliny, ktoré boli fantomizované, prísady, ktoré Cosmo požaduje atď., Sa zmenia vždy, keď vstúpite do nového dobrodružstva Meet Cosmo.

FacebookTwitterInstagramPinterestLinkedInGoogle+YoutubeRedditDribbbleBehanceGithubCodePenWhatsappEmail